Snart sov dags.

Har både gjort absolut ingenting och en hel massa. I morse fram till lunch satt jag bara i mi soffa och gjorde inte mycke vettigt, vilket var hur skönt som helst! Sen kom V som sagt på lunch, bilen fick åka till doktorn och snälla Nami skjutsade hem mig igen, efter det kom Jocke och vi tre begav oss ut på ring jakt vilket slutade riktigt bra :)
Hem slänga in en tvätt, handla, äta, åkte till papps för att sno hans bil fick även med mig en shopping lista på systemet som jag ska fixa åt dom i morrn. Den innefattade typ hela sytemets lager.. Haha, skulle va för hela sommaren. Sen blev det en powerwalk med J och massa skit snack om allt och inget. En väldigt trevlig sådan :) & en väldigt trevlig dag!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback