Kreaktiv

Det kan man kalla mig idag :) upp vid 7 tiden, hämta tvätten, åkte till Tullinge för ett besök hos Madde vilket var väldigt trevligt och på tiden! :) Sen sytemet för en "liten" inhandling åt papps eftersom jag snodde hans bil igår, hämta världens snällaste Nami, till bilverkstan hämta den blå, till pappa lasta av halva systemet & lämna bilen, hem äta lunch, skjutsa Nami och nu är jag hemma. Men ska nog fortsätta med att vika och plocka in tvätten, fixa disken. Har ju faktiskt en hel timme på mig innan jag ska bege mig till jobbet då kan man väl inte bara sitta still heller :)

I morrn blire årets första golf runda med Jocke, Tomas och Erik sen kanske kanske kanske en liten sväng till söder på kvällskvisten för ett glas eller två :)

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback