Andas ut.

Äntligen är båda tentorna avklarade och jag insåg just att jag åtminstonde har en chans att klara den sista vilket jag inte trodde igår, då var jag mest arg. Hur kan man skriva frågor som är så luddiga så man inte ens fattar vad man ska svara? Jaja nu är det bara en lång väntan.

Min Jenny fyller år idag så jag ska ut till henne för en heldag & Kväll, ska bli jätte kul! Grattis!! <3

I morrn är det kräftskiva hos D & T mys, dock en lugn sådan för min del eftersom det väntas ett skönt 11 timmars pass på jobbet på lördag. Sen jobb även söndag.

På Måndag börjar skolan på riktigt, Nationalekonomi blev det denna termin och jag får läsa med Nami och Elin vilket är hur bra som helst!!!! Har dessutom fixat alla böcker till hela kursen för bara 700!!! Det går bra nu!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback