2010-08-04

Känns ganska rörigt just nu. Lillebror åkte in på sjukan för en vecka sen och dfick diagnosen diabetes, farfar skjutsade jag in i måndags till ks, han hade fått en storke och ligger nu på jakobsbergs sjukhus för lite rehab. Min stackars älskade Farfar och Världens bästa lillebror!

Själv är jag fortfarande inte frisk, men får väl skylla mig själv när man festar och jobbar istället för att vila.

Emilié! Tycker du ska ta och komma hem till mig bara ett litet tag och prata lite skit!

I morrn är jag ledig vilket behövs! Frukost med Nami, hälsa på Farfar, hämta Veronica, Middag med Frida.. och (kanske) lite plugg. Det är inte långt kvar till tentan nu sen har jag bestämmt mig för att skriva om engelska tentan också så det är rätt mycke att göra!

Snart kommer Jocke hem och då blire film mys! :)

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emilié

Om jag kunde så skulle jag, det vet du!

Vilket kaos :( Under nästa vecka kommer jag jobba kväll tisdag-fredag troligtvis, säg till en dag & tid som passar dig så ska jag försöka slå en pling då så kan vi prata så länge det går!

LOVE ♥ //Em.

2010-08-05 @ 03:35:24
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback