Mattant och partytältsfixare

Idag blev det jobbet som avslutades med en tur till Eskilstuna! sweet!
Sen raka spåret, eller nja nästan en snabbis förbi skhlm först för att hitta nått tills imorrn, hem till papps laga mat till 40 pers och sen till det roliga.. Jag och min far började montera partytältet. Plättlätt tänkte vi MEN ack så fel man kan ha.. Till och börja med var det 5000 pinnar som man skulle komma fram till vad som var vad(Det fanns ingen beskrivning, såklart!) Sen när vi väl började montera låsnar ju skiten så fort man sätter dit nästa grej.. haha men det är ju kul att stå ute i regnet i typ en halvtimme.. Pappa blev mer och mer frustrerad medans jag bara skrattar.. va ska man göra lixom?!
Lillebror och madde dök upp och fick genast ingripa för att få det att funka.. Så 4 pers behövs för att montera ett partytält.. Tänk på de!¨
Sen blev det lite middag och nu är jag hemma igen.. måste ju vara utvilad för att orka heladan i morrn.

Älsklingen är på Bruce med en drös andra skojjare :p Dom skulle antagligen ut och göra staden farlig efter åt.. Får se om man blir väckt för att leka taxi i natt eller ej.. Hoppas ni har kul mina vänner:)

Själv ska jag och min bästis, Tindra, Krypa ner under täcket slå på en film och lyssna när regnet smattrar mot fönstret.. Ganska mysigt och väldigt skönt faktiskt!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emilié

baby, bloggen saknar dig :(

2009-06-15 @ 23:57:34
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback